MUŞ İL MİLLÎ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ

E İMZA YENİLEMELERİ HAKKINDA

 E İMZA YENİLEMELERİ HAKKINDA

UYARI: E-imza süresi bitmiş olanlar yenileme başvurusu yapamazlar. İlk Başvuru gibi Islak İmzalı olarak yapılır. Başvuru formunun 2 nüshası alınır. Biri Müdürlüğümüz Bilgi İşlem Birimine teslim edilir. Islak imzalı yapılan başvurularda kartın teslim süresi 2 haftadır.

Nitelikli Elektronik Sertifika Yenileme Başvurusu kartınızın süresinin bitimine 10 gün kala yapmanız gerekmektedir. Başvuru kılavuzuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.( Mutlaka İnternet explorer tarayıcısından başvuru yapmalısınız.) İlimizde 3 yıllık sertifika sürecinin bitimi genel olarak 17 Nisan tarihine denk gelmektedir. Bu tarihi cep telefonunuza gelen mesaja bakarak öğrenebilirsiniz. Bu tarihe denk gelenler yenileme başvurusu yapabilirler. 

NOT: E imza başvurusu e-imzalı olarak yapılacaktır. Islak imza olmayacaktır. E-imzalı yaptığınız başvurular sistemimize otomatik olarak düşecektir. Dys Yöneticisi tarafından onaylanacaktır. Başvuru yaptıktan sonra bilgi vermenize ihtiyaç kalmamaktadır.

 

E-imza Yenileme Kılavuzu için Tıklayınız.

E-imzamı Aldım, Ne Yapmalıyım?

 

  

 

Hürriyet Mahallesi, Şht. Akif Ağaoğlu Cd. No24 Muş Merkez - (436) 212 35 83 / 0436 212 12 10

MEB © - Tüm Hakları Saklıdır. Gizlilik, Kullanım ve Telif Hakları bildiriminde belirtilen kurallar çerçevesinde hizmet sunulmaktadır.