E İMZA YENİLEMELERİ HAKKINDA

UYARI: E-imza süresi bitmiş olanlar yenileme başvurusu yapamazlar. İlk Başvuru gibi Islak İmzalı olarak yapılır. Başvuru formunun 2 nüshası alınır. Biri Müdürlüğümüz Bilgi İşlem Birimine teslim edilir. Islak imzalı yapılan başvurularda kartın teslim süresi 2 haftadır.
Nitelikli Elektronik Sertifika Yenileme Başvurusu kartınızın süresinin bitimine 10 gün kala yapmanız gerekmektedir. Başvuru kılavuzuna aşağıdaki linkten ulaşabilirsiniz.( Mutlaka İnternet explorer tarayıcısından başvuru yapmalısınız.) İlimizde 3 yıllık sertifika sürecinin bitimi genel olarak 17 Nisan tarihine denk gelmektedir. Bu tarihi cep telefonunuza gelen mesaja bakarak öğrenebilirsiniz. Bu tarihe denk gelenler yenileme başvurusu yapabilirler.
NOT: E imza başvurusu e-imzalı olarak yapılacaktır. Islak imza olmayacaktır. E-imzalı yaptığınız başvurular sistemimize otomatik olarak düşecektir. Dys Yöneticisi tarafından onaylanacaktır. Başvuru yaptıktan sonra bilgi vermenize ihtiyaç kalmamaktadır.
E-imza Yenileme Kılavuzu için Tıklayınız.
E-imzamı Aldım, Ne Yapmalıyım?