Fatih Projesi Bilişim Teknolojileri Rehber (BTR) Öğretmen 2. Dönem Görevlendirmesi

Fatih Projesi ile BT araçlarının ve elektronik içeriklerin öğrenme ve öğretme sürecinde etkin kullanılması hedeflenmektedir. Proje kapsamında donanım kurulumu yapılan okullara ilgi yazıda belirtilen hususlar doğrultusunda bu donanımların ve ders içeriklerinin öğretmen ve öğrencilerimiz tarafından etkin bir şekilde kullanımı için “Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmenliği” görevlendirmeleri yapılmaktadır.
Bakanlığımızın ilgi yazıları ile bildirilmiş olup, bu kapsamda belirtilen esaslar doğrultusunda 2017-2018 Eğitim ve Öğretim yılı 2. dönem (04 Şubat 2019 – 14 Haziran 2019 tarihleri arasında) Bilişim Teknolojileri Rehber Öğretmeni görevlendirilmesi yapılacak olup gerekli şartları taşıyan öğretmenlerin başvuru formları ve eklerini belirtilen iş takvimine göre Okul müdürleri ilgi yazı esasları ve ekler doğrultusunda, İlçe Milli Eğitim Müdürlüklerine bildirecektir.
İlçe Milli Eğitim Müdürlükleri en geç 07 Şubat 2019 Perşembe Günü mesai bitimine kadar web sitemizde ve yazımız ekinde bulunan Ek-2 (Fatih Projesi BT Rehberliği Görev Başvuru Formu) ve Ek-3 (Okul ve Başvuru Yapan Öğretmen Bilgileri Formunun) imzalanıp ve okul mühürü vurulmuş şekilde DYS üzerinden İl Milli Eğitim Müdürlüğü Fatih Projesi birimine göndereceklerdir. İş takviminde belirtilen tarihlerden sonra yapılan başvurular ve gönderilen evraklar kabul edilmeyecektir.
Aday ve Sözleşmeli Aday öğretmenlerin görevlendirilmesi yapılmayacaktır.
Resmi Yazı için Tıklayınız.
EK-1 (Fatih Projesi BTR Görev ve Sorumlulukları)
EK-2 (Başvuru Dilekçesi)
EK-3 (Okul ve Başvuru Yapan Öğretmen Bilgileri Formu)
BT Rehber Sınıf İçi Uygulama Formu
Faz1 Okul Listesi
Faz2 Okul Listesi
Salih KAN
İl Bilgisayar Koordinatörü