2018/2 EKPSS ATAMASI SONUCUNDA İLİMİZ EMRİNE ATANAN ENGELLİ PERSONELLERİN DİKKATİNE

Duyuru İçin Tıklayınız.
GÜVENLİK SORUŞTURMASI FORMU(Bilgisayar Ortamında Doldurup 3 Nüsha Çıktı Alınacaktır)
2018/2 EKPSS sonucuna göre İlimiz emrine atanan Engelli Personelin göreve başlayabilmeleri için aşağıda belirtilen belgelerle birlikte Müdürlüğümüz İnsan Kaynakları (Atama) Şubesine Başvurmaları gerekmektedir.
İSTENİLEN BELGELER
1- Diploma veya mezuniyet belgesinin aslı ve onaylı örneği (1 adet)
2- Adli Sicil Kaydı (son 1 ayda alınmış olması gerekir)
3- Güvenlik Soruşturması ve Arşiv Araştırma formu (Bilgisayar ortamında doldurulacaktır.) (3 adet, Biyometrik fotoğraflı)
4- 5 adet Biyometrik fotoğraf. (son 6 ayda çekilmiş olacak)
5- Mal Bildirim Beyannamesi (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden alınacak)
6- Engelli Personel Atama Başvuru formu (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden alınacak)
7- Engelli Sağlık Kurulu Raporu (Aslı veya tasdikli örneği)
8- 2018/2 EKPSS/Kura ÖSYM Yerleştirme Sonuç Belgesi
9- Herhangi bir Sosyal Güvenlik Kurumundan emekli veya yaşlı aylığını almadığına ilişkin belge (SGK’dan alınacak)(Vazife Malulü hariç)
10-Etik Sözleşme Formu (İl Milli Eğitim Müdürlüğünden alınacak)
11-Askerlik terhis veya durum belgesi (erkekler için)
12-Vukuatlı Nüfus Kayıt Örneği (1 adet)
Not: 1- İlimiz emrine atanıp ilimizdeki görevine başlamadan bir defaya mahsus olmak üzere nakil
hakkını kullanarak başka İl’e atanmak isteyenlerin yukarıda belirtilen belgeleri ilimize
göndermelerine gerek bulunmamaktadır.
2- Nakil talebinde bulunacak kişilerin 08.01.2019 tarihine kadar atanmak istedikleri İl ve İlçeyi
belirten dilekçe ve yerleştirme sonuç belgesini Müdürlüğümüze ait atama49@meb.gov.tr
adresine göndermeleri yeterli olup, ilimize gelerek şahsen başvurmalarına gerek
bulunmamaktadır.
MUŞ İL MİLLİ EĞİTİM MÜDÜRLÜĞÜ
(İnsan kaynakları Şubesi)